Fotozz kompakttal,avagy fotózás kezdőknek

Fotozz kompakttal,avagy fotózás kezdőknek

Kezdésnek...

2014. augusztus 29. - Dave7

,Egy jó fényképész nem leskelődik,hanem utánnajár,hanem lát,hanem ott van,és mert jó fényképész,szerencséje van.."- Parti Nagy Lajos

 

 

Fényképezni mindenki szeret:megörökíthetünk bármilyen pillanatot az életünkből ami örök emlékként megmarad számunkra.Ezt a blogot azért hoztam létre hogy a tapasztalataimat megoszthassam az "újdonsült" fotósoknak.Még én is kezdő vagyok egy kompakt géppel,de mint tudjuk nem mindig a gép számit:hiába van neked méregdrága fényképezőgéped,ha nem tudod elsajátítani a fotózás alapjait , akkor is egy átlagképet készítesz vele,mint egy kisebb tudásúval.

Síkság

A fenti képet én készítettem egy kompakt géppel.Nem szerkesztettem rajta sokat csak egy kis kontrasztot adtam neki és voalá egy jónak nevezhető kép lett belőle.Nem lett agyon filterezve,mint manapság szokás ,hanem az a szelid utómunka pontosan elegendő volt.

Következőleg bemutatom a gépemet.Addig is a FÉNY LEGYEN VELETEK!!

A bejegyzés trackback címe:

https://fotozzkompaktgeppel.blog.hu/api/trackback/id/tr136648485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása